VVS-installatør garantiordning

Vælg en af vore medlemmer - så er du dækket af garantiordningen?

VVS-installatørens garantiordning i Horsens VVS-mesterforeningVVS-installatører i Horsens VVS Mesterforening er ALLE dækket af en garantiordning

Hvis du benytter dig af vvs-installør under Horsens VVS Mesterforening, er de alle medlem af TEKNIQ,  og derfor er du dækket ind af en garantiordning. TEKNIQs Garantiordning er skabt for at sikre, at en klage over et medlem ikke er forgæves.

Find en installatør, der er medlem af Horsens VVS Mesterforening.

Læs folderen El- og vvs-mærkerne er garanti for kvalitet, om fordelene ved at vælge en VVS-installatør, der er medlem af TEKNIQ og Horsens VVS Mesterforening.

Får du medhold i ankenævnet, og opfylder VVS-installatøren ikke ankenævnets kendelse, indtræder TEKNIQs Garantiordning og dækker omkostninger ind til og med kr. 150.000 inkl. moms.

Hvis VVS-installatøren har indbragt sagen for domstolene, dækker garantiordningen fra det tidspunkt, hvor endelig dom foreligger, hvis VVS-installatøren ikke opfylder dommen.

Garantiordningen dækker kun arbejde, der er udført af VVS-installatører, der er medlem af TEKNIQ.

Se vedtægterne for TEKNIQs VVS Garantiordning.

Læs også om, hvordan du klager over udført vvsarbejde.